countdown boutiques-francophones Learn more scflyout Home All-New Kindle Music Deals Store sports Tools Registry
Profile for Melanie > Reviews

Personal Profile

Content by Melanie
Top Reviewer Ranking: 161,690
Helpful Votes: 2

Guidelines: Learn more about the ins and outs of Amazon Communities.

Reviews Written by
Melanie

Show:
Page: 1
pixel
Fosmon DURA S-Series (TPU) Skin Protective Case Cover for Nokia Lumia 520 - Retail Packaging (Black)
Offered by theWireless Company
Price: CDN$ 5.69

5.0 out of 5 stars Five Stars, July 8 2016
Verified Purchase(What's this?)
Parfait!

Nokia Lumia 520 / 525 Pink Black Running Adjustable ArmBand Case Cover with Key / Money Pocket
Offered by iTALKonline-CA

8 used & new from CDN$ 14.87

3.0 out of 5 stars Three Stars, July 8 2016
Verified Purchase(What's this?)
Intéressant!

Fosmon Anti-Glare (Matte) Screen Protector Shield film for Nokia Lumia 520 - 3 Packs (Fosmon Retail Packaging)
Offered by theWireless Company

Edition: Paperback
12 used & new from CDN$ 1.35

2 of 2 people found the following review helpful
5.0 out of 5 stars Un incontournable pour recevoir "vegan", Oct. 31 2011
Merci Bryanna pour ce merveilleux livre de recettes, pour tes précieux commentaires, ta générosité et tous tes "tips". Je ne pourrais plus m'en passer! À date j'ai fait une dizaine de recettes et mon mari et moi avons donné 10/10 à chacune d'entre elles. Tout est vraiment goûteux et ça nous fait oublier complètement la diète omnivore!
Longue vie!

Page: 1